2014/06/12

Summer wind

Summer wind is breezing through my hair, demolishing my thoughts and I am ambling through the streets in an airy, salmon pink blouse, bright trousers with the snake skin pattern and a capacious bag, packed with dreams, ready to be realized.

Letni wiatr wplata się w moje włosy, rozwiewa myśli, a ja idę ulicami w zwiewnej łososiowej bluzce, jasnych spodniach w wężowy wzór, z pojemną torebką na ramieniu, pełną marzeń, gotowych do zrealizowania....






Blouse: Mango   Jeans: Stradivarius   Heels: Aldo   Bag: Top Shop
Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl

32 comments:

  1. cudna stylizacja i przepiekne kolory ubran !

    ReplyDelete
  2. Zawsze jak tutaj zaglądam to na mojej twarzy pojawia się uśmiech ; )

    ReplyDelete
  3. Love the shoes and the top!

    CHECK OUT MY LATEST POST http://sapphire-brushstrokes.blogspot.co.uk/2014/06/leopard-print-and-leather-shorts_1060.html

    ReplyDelete
  4. Pieknie...takie sloneczne kolory, az czuc zapach soczystych brzoskwin..:) Podoba mi sie naszyjnik - oryginalny.
    Pozdrawiam. Anka

    ReplyDelete
  5. Piękne masz włosy! Świetnie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  6. bluzka jest ekstra :) ślicznie wygladasz :)

    ReplyDelete
  7. Beautiful colors, and well styled!

    xo

    ReplyDelete
  8. Pięknie! Kobieco i delikatnie
    Pozdrawiam, Patricia

    ReplyDelete
  9. Świetna bluzka. Bardzo fajna stylizacja. :)

    ReplyDelete
  10. Prześlicznie wyglądasz:)

    ReplyDelete
  11. WOW idealnie!:D

    mega kolory! spodnie chce!:D

    pozdr

    ReplyDelete
  12. very beautiful sandals and bag... nice top... you're beautiful girl!!! :-)

    ReplyDelete
  13. WOW! Cudowna stylizacja ♥
    Po prostu fenomen :))

    Buziaki :*
    http://stylstynka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Uwielbiam Twój styl :)

    ReplyDelete
  15. Piękny top i torebka - mają rewelacyjny kolor! Bardzo ładnie Ci w takich włoskach :-)

    Pozdrawiam :-)

    ReplyDelete
  16. Uwielbiam taką kolorysykę! Pięknaś. ;)*

    ReplyDelete
  17. Bardzo mi się podoba ta stylizacja.

    ReplyDelete
  18. Wspaniałe pastele kochana

    pozdrawiam!
    Ola

    ReplyDelete
  19. Such a beautiful outfit! Love these colors for summer, so beautiful! :)

    xx


    blackbowchain.blogspot.de

    ReplyDelete
  20. Łał, idealne połączenie! Bardzo mi się podoba!
    Pozdrawiam ;-)

    ReplyDelete
  21. Ależ mi się chce upałów i lata... A na razie deszcz za oknem :(
    Ale stylizacja świetnie dobrana kolorystycznie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akurat miałam szczęście , że pogoda dopisała :-)

      Delete
  22. piekna stylizacja:) pasuje Ci taki kolor:)

    ReplyDelete
  23. Wszystko tak delikatnie subtelne :) Super :*

    pzdr;*
    http://fashionbynovika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Ślicznie wyglądasz! Zachwyciłam się tym połączeniem kolorów :)

    ReplyDelete